* luAhAn hAti seorAng perempuAn *







huu . sumpah sampai sekarng aku tak boleh nk lupakan kau !! walau mcm mana aku buang perasaan niy jauh-2 sekali pown , aku tak bole nk lupakn wajah kau , kenangan kite semua . . mungkin ditakdirkn kau dgn aku untuk berpisah . bukan kehendak aku untuk kehilangan kau . tapi niy semua atas kehendak kau untuk memutuskan hubungan kita . engkau yg ikutkan emosi . kau ikut perasaan kau percaya kn org lain daripada aku ! aku tak boleh nk paksa kau untuk terima semua yg kau inginkan . aku tak boleh nk control hidup kau , sbb kau mempunyai personal life ! 


aku tahu aku sape . aku jugak mempunyai personal life mcm kau jugak ! tapi kau tahu mcm mne beratnya perasaan aku niy nk kehilangan kau buad yg kedua kali ? aku cuba pertahankan . tapi , kau sendiri yg tak pernah dn tak peduli lgsung dgn niy semua . kau snggup kehilangan aku demi perempuan lain ! mungkin aku tak boleh nk salahkn perempuan tuhh jugak . sbb dia dah jadi milik kau . kalau ikutkn hati aku . perempuan tuh yg bersalah ! dia yg gngu hubungan kita . dia lgsung tak pkir pasal kehidupan org lain . perempuan tuh yg dalang dalam semua masalah niy !!


begitu cepat sayang kau berubah dkt perempuan tuh . cepat sngat ! klau kau nk tahu , bertape menderita nyer aku . bertape sakit nyer aku biler aku dapat tahu semua niy ! aku mcm org giler yg tak dpt nk berpkir apa-2 lg . aku terus buad keputusan untuk kau lepaskn aku daripada aku yg tanggung kesakitan ! aku tahu , bukan senang nk lupakn lelaki mcm kau . sbb , kau mmg jauh beza dgn lelaki yg lain . walau pown kita berlainan umur . aku tak peduli apa yg org kata . semua tuhh adalha d takdirkn tuhan ! tapi , tuhan lebih sayangkn kau . ia lebih senang melihat kau dgn perempuan tuhh . . 


untuk pertama kali kau pergi dari kehidupan aku , mmg susah nk lupakn kau . aku tak boleh nk control emosi aku masa tuhh . tapi , masa begitu cepat merubahkn aku ! merubahkn aku untuk terima semua nyer . aku hapuskn kenangan kita masa first kite kenal . first kita kenal , mmg kau jenis lelaki yg baik . tapi pemalu . uhh ! (malas aku nk mulakn cerita) . kalau nk diikutkn perasaan aku masa tuhh mmg sakit giler ! aku terus delete semua mcj kau dlm fon aku ! sbb aku tak nk baca lg semua kata-2 kau yg pernah kau janji kn dgn aku ! mmg berat untuk aku delete mcj tuhh ! tapi , niy semua salah kau . engkau yg buad aku sedeyy . aku mmg tak boleh nk kawal kesedihan aku ! cuma tuhan jelha yg tahu . . .


kau tahu kn kenapa aku tak boleh nk lupakn kau ?! sbb , , kau pernah berjanji dgn aku ! yg kau , takkn tinggalkan aku sbb kau sayangkn aku sesngt . tapi ! kau tunai tak apa yg kau janji kn dgn aku selama niy ? tak kn ? sbb tuh , lepas kejadian niy . aku tak percaya lagi semua dgn kata-2 lelaki buaya darat mcm kau ! mmg susah nk ubah kn sayang aku kt lelaki lainnn ! sbb , pintu hati aku dah tak terbukak untuk sayang lelaki lainn . ukeyh , baii :'(



                      - direka oleh nUryn dAyanA -




:) tekan button like if suke entry nuryn :)

No comments:

Post a Comment