Sayang kauu kawan :')







Hey beloger , woah ! sudah lame meyh tak berstory morry dengan korang >.< rinduu pulak . pape punnn aku ada story . tapii mybe tak seGEMPAK story kau kan syangs :) .. eceyh , ! 

bulan lepass , nak dijadikan kisah . . . . . 
aku tengah ada dekat gombak mase tuh , dekat-II uptown lerw lebih kureng :/ . akuuu tengah cakap-II dengan ebu aku , tetibe abang akuu terkejutkan akuu dengan kehadirann kawan akuu yang dah 5 tahun tak berjumpa :') . akuu pun terpinga-II . sapesape ? and then , aku pusing belakang ! punya terkejutt , kawan aku daripada standerd 3 tetibe boleh jumpa dekat situ .. sumpah terharuu gila , tak perasan aku menangis dekat situ sebab terlalu gembira sangat dapat jumpe bestie lama :') . 

bayangkan lahh , ' 5TAHUN ' takk pernah jumpa langsung , mesej pun tak :/ berfacebook pun jarang .. tuh pasal akuu terharuu giloo :'P . sejak akuu pindah mase darjah empat . aku tak pernah nak bagi tahu kawan-II aku yang akuu akan tinggalkan dorang , aku tak inform papepunn . nak jumpa dorang kali terakhir pun tak dapat , sebab aku pindah mase cuti sekolah .. tuh yang aku sedih sangatt :/ . akuu macam taknak pindah mase tuh , tapii terpakse :/ because my dad ditukarkan tempat kerja di ' Kuala Lumpur :'( .. 

mase tuh , sempat lah aku amik tahu pasal apa yang terjadi dengan kawan aku yang dulu-II . kat mana dorang semua sekarng :') . aku dengan dia dah kawan hampir 14 tahun :') . sejak aku tadika dengan dia ,   darjah 1 , 2 , 3 punn aku dengan dia same kelas .. tapii masuk darjah 4 aku dah terpisah dengan dia </3 . sedih sangatt ohh :'( . and , story nyer . akuu dapat snap picture dengan dia .. 




* NUR ALIA HAZUREEN *

comel kan dia ? dah semakin tembam seyh ! dulu same tinggi jeh dengan akuu . sekarang aku terlebih tinggi pulak :/ aku pun pelik . asal aku tinggi sangat dari member-II akuu . urgh ~  muka dia punn dah nampak lainn . hehe , btw aku happy sangat tyme niy . terima kasih yaallah kau telah mempertemukan kami berdua :') . mase niy rase malu-II punn ada .. hewhew . btw , tak lah lama sangat dapat borak dengan dia . dapat lah lepaskan rinduuu :') . papepunn , dia janji nak datng lagii meet aku buat kali yg terakhir kowt . tapiii tak tahu bilaa . lepas niy , aku tak tahu berapa tahun lagii kita dapat jumpa :') . huh , sedih . sob sob sob ! 

pape pun kawan , kau tetap bestie akuu selamanyaaa . walaupunn jauhh mana kau dengan aku terpisah . ingat ! jangan pernah lupakann akuu . aku takkan pernah lupa jasa and segala kebahagiaan yang pernah kau bagi dekat aku mase kecik-II dulu .. aku rindduuu zaman kecik kita , rinduu tempat lepak kita dekat sekolah (TAMAN DESA) tuuhh . haishh , hmm . hope kauu happy selalu yer tanpa aku :) . walaupunnn kita terpisahh , aku yakinn . kalau kauu bestie terbaikk akuu . selamanyaa kau tetapp kawann aku sampai matiiiiiiiii :') . kbyeee kawan :') . * muahh setepek dekat pipi kiri / kanan :* .

- direka oleh nUryn dayanA -

:) tekan button like if suke entry nuryn :)

No comments:

Post a Comment