lOve (':





heyy haii . siapa-II yg tengah buat bodoh tuh , yg tengah busan-II tuh . . meyh sini baca story aku ! haha :)
aku tau , kau , kau yg dkat sana sinun tuh , pernahkan hidup mempunyai awek ? atau dikenali sebagai ' GF ' . ohkay now , straight to the point . bagi orang yang tak matang or perangai macam bebudak dorng mybe takkan tahu pun pasal couple niy atau pun tak pernah tahu dan tak nak amik tau pun . kan kan , eleh aku tahu sangat dahh ! korang pikir bende-II macam niy suke-II jeh . . betul kan ? haishh , ,

hmm , sebernanya . dia bersangkut paut dengan perasaan seseorng . . kalau korng mainkan perasaan dia , buat dia sedih , tak rase bersalah sangat ke sebab tak hargai kasih syang yang dia bagi . ramai kata , lelaki ' PLAYBOY ' perempuan ' PLAYGURL ' . . padahal tuh semua sama jeh . jangan nak salah kan lelaki atau perempuan kalau korng masing-II tade wujud perasaan tuh dekat orang lain . orang yg tak hargai syang yg kita bagi , dia lha org yg palingg rugi ! y aku ckap dia rugi ? ohkay , pikir lha kan jauh-II . orang tuh syang sangat dkat korng . syang mati-II lha kan . sedangkan kau tak syang dia lgsung ! see ? rase mcm , haishh . . kalau perangai dia ohkay lha , jenis perangai yg baikk . tak rase ke dekt mana lg nk jumpe org yg kita inginkan mcm tuh . payah sngat nk jumpe yg sesuai dgn hati dan apa yang kita nak .

kalau lha pulak , couple sampai bertahun-II . . tapi , si perempuan simpan scandel , lelaki pun same . dua-II memang tak pandai nk control perasaan . tamak ! ohkay , mybe paham lha kan dua-II tade wujud sayang satu sama lain . hmm , zaman dulu dengan zaman sekarang jauh berbeza . jauh sangat . lelaki dulu dgn skrng lain ! setia ! jujur ! baik ! tak mcm sekrng , haish . memang tak dpt d bayangkan kan . ohkay , pernah terjadi dekat aku . mybe dia msih mentah or tak reti nak hargai sayng aku ! aku dengan dia hampir 6bulan walaupun umur aku dengan dia jauh beza . . aku tua sethun dari dia ! means org pnggil still ' bebudk ' . ohkay , memang lha kan . ingat boleh lha bertahan . tapi jangkaan salah ! bukan dia orng yg ptut aku syang sbgai teman aku kan . dia pikir aku selama niy hanya perempuan simpanan dia ! dia pergi cari awek lain tanpa pengetahuan aku . . dan aku rase mcm tak tahan dia sakitkan aku terus-II mcm niy ! aku mintak dia lepaskan aku perlahan-lahan . even , kalau dia lepaskan aku , aku boleh lupakan semua nyee . but , perlukan masa :') . sekarng , betul-II kene pandai cari yg syangkan kita .

ohkay dari terus merepek , lebih baik straight to the point jelha kan . now , 2012 right ? means , aku kenal dengan dia pun hampir 5 tahun . . dari drjah 5 - form 2 same kelas dengan dia . tak tau pulak yg dia ada menaruh hati dkat aku . aku just anggap dia member rapat aku n member yang suke kacau aku dlm kelas . hari tuh dia ada nk mintak , means ' couple ' . cop ! aku bukan tak syang dia , but aku anggap dia just member rapat aku . tak lebih punn ! *SUMPAH !! aku tade perasaan syang sikit pun dkat dia . tade langsung ! jadi tak kan lha aku nk terima . mesti dia sakitkan ? banyak kali dia merayu . ohkay tak kesah , sbb dah bagi tahu dia dah . kalau dia syngkan aku . tapi , aku tak syng kan dia . tak boleh jugak . sbb , kalau kite org couple pun , mungkin tak kan lama . sbb tade pape perasaan pun . and , aku bukan tak nk couple ! aku paling tak suke couple yg sama kelas dengan aku . tempat sama-II kita menimba ilmu , cegu sama , kwn pun same ! urgh ~

lepas dah berhari-II tuh , dia cm buat muka kasihan dkat aku . dia kata , dia akan syng aku selamanyer :') . ohkay lha tengs coz syng aku kan ? tapi dia tak boleh berharap jugak dgn aku ! contoh kalau aku dah ada couple , tuh akan menyakitkan je buat dia . lebih baik jgn syng aku . syng org yg lebih layak dpt syng kau ! hmm , mybe aku tak dpt nk balas syng kau dkat aku . tapi , kite still jadi member kan :) walaupun berat buat kau ! hmm . rase aku jahat sgat ke buat dia mcm tuh ? no no no , aku rase terbaikk . lebih baik aku tak couple dgn dia kalau aku sendiri tak syang dia . deal ? dari dia sakit hati yg dia dpat tahu aku tak syang dia sepenuhnyer ! aku bukan untuk dia ohkay .. mybe aku untuk org lain . dan dia pun untuk org yg lebih syangkan dia .

p/s -> hargai lha orang yg betul-II syangkan korng , jangan sesekali buat dia bersedih :') . means , kalau korng betul syangkan dia jaga dia betul-II supaye cinte korng berkekalan :') . ukeyh baiiii . that's all ;)

             - direka oleh nUryn dAyanA -




:) tekan button like if suke entry nuryn :)

No comments:

Post a Comment