stOry #merepek# :P







heyy u allss , alolo , dah lame tak story mory dengan korang-II kan . puhpuh , hahsemm <- bersinn . sudah berhabuk blog aku , haha xD . rindu nak UPDATE blogg :) . dah banyak tertinggal story aku kan kan . haha xD . tuptup , dah bulan 3 :) . bufday aku pun dah lepas . . atoto , dah lame tak membebel , taip karangan pepanjang lol :P . hmm , ehh . aku dah form 2 :) . dah membesar kan , haha xD . thun depan dah form 3 . PMR standard :) . #studystudystudy >< . hahah , rindu lha zaman sekolah rendahh . banyak kenangan :') . atoto , cuwett nyerr ! :) . imbas masa boleh ? ? #merepek# .

sebenanyer tade idea niy , tengah mencari-II lorhh .
hoh :O !! holiday 1 week niy , cepat-II nak pergi mana ? time cuti jeh WAYANG penuh ! PAVI , TS , BB sume penuh ! budak-II , dah pandai melangkah ke sane , aku jeh masih kuno -..- nak pergi sane . *puihhh*
hmm , aku bukan anak manja tak reti keluar KL >< , tapi takuttt !! yelahh , aku kan gurll . mana tahu ramai sangat kat sane nak ngorat ke *PERASAN* !! .. yeyeahh ! aku sedar aku still BEBUDAKK #pffttt# . elehh , setakat pergi sane membazir duit . lebih baik aku lepak dekat rumah ! ada jugak faedaah . cop ! faedah ? apa jelah faedah yang aku buat sangat tuh kann ^^,

rancang dengan member kelas pun tak best ! sume tak boleh pergi , ntah pape . !! UNTUNGLHAA dapat hang dengan member korang pergi jauh-II . aku niy ? dapat keluar dengan member dekat MALL depan rumah aku jer , jimat right ? tak payah tambang bass ! haha xD . huh , sumpah makan tidur jeh aku dekat rumah cuti niyy ! tapi tak gemok-II jugakk ! *pelik* . haha , taperr baru standed 2 . jalan-II dulu dekat mall depan rumah . dah naik pangkat  nanti . . memang TS lha jawab nyer , kalau aku berani naik bass kan ? oraitt , jam dah pukul berapa niy ? arghh , ? 3 pagi ? walawehh , terbaikk lha aku ! update story pagi-II buta , patut lha idea takmau masukk >< . haha , mata dah bayang bantal jehh ! huhu :> . ohkayy , next tyme , next week or next month aku story lagi . WOW ? next month ? HAHA xD . ayat macam dah malas nak update jeh kan kan . ohkay-II , masuk tidur dulu . esok susah bangun pagii ! ebu memekak nanti . mampos akuu ! gudnyteee lalinggg ;) . muahh setepek dekat pipi kanan/kiri ..
                                                                  
                                - direka oleh nUryn dAyana -
:) tekan button like if suke entry nuryn :)

No comments:

Post a Comment