hAng oUdd :D







hey , hey and heyyy . haha . tak sabar nak story morry dengan korang-II . hehe :) .  excited pulakk hari niy . *opss* . ada benda nak story niyy . semalam aku pergi HANG dengan member-II aku , member lama aku 2 orang (sarah n amy) , bestie aku (fatiha n suhana) , sweetheart aku n member dia . kitaorang hang dekat MALL depan rumah aku tuh jerr . kitaorang still ' kanak-II ribena ' lagi lorrhh >< . 

haha , dari first kite orang jumpa aku dengan member aku sorang niy sarah tak berhenti ketawa , ada jerr yang buat aku geli hatii , yelahkan dah 2 tahun tak jumpa , macam tuh lha jadi nyerr !! hewhew :) . aku rase sakit perut dah gelak jerr , sepanjang jalan daripada rumah aku tuh , sampai ke tempat mall tuh . aku dengan member aku sarah tuh jer yang ketawa . member aku yang lain suume smile jerr , tengok kite orang buat lawak . HAHA xD .

ohkay sumpah aku happy gilaa , dapat meet kawan lama aku :) . muka dia dah nampak matang kowtt ! matang sangat , dari suare dia . haha . dia lha orang yang buat aku tak berhenti ketawa . ohkay kau memang kawan akuu :') . tapi sayang , now kite orang dah lain-II sekolah . kalau nak jumpe pun tyme macam tu je , meet dekat mana-II . hmm , soo happyy gurll lhaa dia tuh . dia jenis sporting . nasib baik aku ajak dia , dah lha member aku lagi 2 orang niy jenis PENDIAMM . aku tak tahu lhaa kalau akuu hangg dengan dorang je . kompom aku rase lain . ohkay bukan bosann hang dengan dorang . just dorang tak gila kepala macam aku n member aku sorang niyy >< .

straight to the point jelah kan , ohkayy , nak jadikan story tyme tuhh , niyy story yang palinggg lawak lhaa bagi aku dengan member aku (sarah) , ohkayy , first macam niy . dah sampai mall lha kira niy kan . aku dengan sume member aku kita orang sampai terus lha gerakk floor 6 . tempat wayangkann , foodcoart sume tuhh . HAHA xD . taktau macam mana , lepas keluar liff niy , dari jauh nampak MACAM member kiteorng lha kann kan . haduiy ! aku citer niy punn tak tahan gelak dah niyy . . lawak kowtt ! ohkay-II , then , lepas macam nampak member kite orng tuh aku pegang lha siku sarah niy , aku cakap lha ' ehh , tuh izzat erkk ? ' . yang member aku punn . ' haah lhaa .. ' sarah tuh tetibe tarik tangan aku jalan terus menuju g kat tempat meja makan yang aku dengan member aku pikir IZZAT tuhh , aku dengan sarah makin dekat dengan orang tuh . smpai jerr depann sikit , taktau bape centimeter dengan orang tuh , kite orang terus rase lain .. sarah pandang aku . aku pandang sarahh . dah lhaa kiteorg jalan betul-II straight dekat orang duduk tuh , biler dah dekat kite orang terus ' SALAH ORANG ' terus kite orang belokkk balikk .

perghhhhh , banyangkannn aku dengan sarah dekat sangat dengan orang tuhh . biler dah salah orang tuh . aku dengan sarah kite orang bantaiii gelakkkk . HAHAH xD . lawak syiottt ! member aku yang lagi 3 orang niy pun pelik tengok reaksi aku dengan sarahhh . memang aku cakap malu gila lhaa . aku sakit perut kowt gelakkkk dengan sarahhh . haduiyy . tak berhenti dowhhh aku gelakk . sampaikan dah habis beli tiker wayang pun kite orang gelakk lagiii . ehh , cer lha korang dekat tempat aku dengan member aku tuhh ! sumpahh dowhhh , lawak gilerrr . kalau kau bayangkan balikk punn . kau akan gelak sendiri . atoyaiii ! penattt akuu , banyak sngat tragedi geli hati hari tuhhh . memang dari jauh macam member kiteorang kowt ! dah sampaii dekatt . pakkcikkk rupanyaa . pakcikk tuh punn pandang jeh aku dengan member aku . HAMPEHH =.=' . . aototo , malunyaaa ^^, *APTB*

haduiyy , , lawak-II , pape jelahh kann . memang aku tak boleh lupaa lawakk tuhh . maluuu sangatttt ! >< . aku dengan member tengok wayang ADNAN SEMPIT 2 . citer tuh pulakk yang buat akuu sakit perutt , lawakkk kowtt ! haduiyy . n hari tuh first tyme aku hang dengan bf aku . ohkayy happy jugak dapat hang dengan dia :) . hehe . dia malu dengan member-II akuu . then dah habis tengok wayang tuh kite org gerak g MARRY BROWN ! masing-II member aku dah laparr , yang bf aku dengan member dia entah pergi mana entahh . terus , tak join aku dengan member aku dekat marry brown , lagipuuu member aku maluu kalau ada dorng . tuh yang kite orang lari diri dari dorangg . haha xD . sume share-II duit makan marry brown ! ohkay puas lha jugak dapat makan dengan dorang . tapi , 1 pic member aku jer yang dapat aku snap . sebab ramai orang dekat situ . so , maluu nak posingg ! haha :) . *wait nak upload*

sarah n fatiha kat MARRY BROWN :)

tak dapat snap pic member aku yang lainn , huh =.=' . tapi ada dekat nfon member aku sorang lagi pic-II dorang niyy . lupa pulak nak bluetooth ! hehe , taper lhaa kan kan . dah lepas kenyang sume tuh , dah nak balik lha citer nyer niy ! buungkus jelah 2 ketul ayam for mamat-II tuh . dah malu sangat ! haha ,
jahat kan kiteorang . hehe *joke* . thenn , jam pun dah pukul 5:30 . member aku sume dah nak balikk , hmm . rinduu giler kowtt ! nakk hang lagi jehh dengan dorang sumee ! bestt , haha :D . dorang sume happy-II punya perangai ! haha . buat aku macam orang baru terlepas tanjung rambutan lhaa . pape pun tyme balik tuh , member aku sume jalan depan , aku dengan ehem-II aku jalan belakang . haha . . yeahh dari tadi aku layan member aku jekann . nanti dia merungut tak layan dia , so tyme balik tuh aku layan lhaa diaa . thenn , sempat lagi aku dengan dia snap 1 gmba . nak tengok ? yuhuuu ! *malu* . haha , waitt tauu :)


|
|
v
v
v


haa ! tuhh diaa , yeahh ! aku tahu dia tak sehensemm bf-II korang kann :) . tapi aku bersyukur sebab dapat jumpa dia n ada dia (: . tahu dia skema kan ? haha , mybe dia malu . tuh lah pic biler snap jadi cm niy . haha xD . ohkayy dia caring lha jugak pasal aku kann , pape punn pic niy tetap tomeyy kan kan ! haha . dah tade keje macam tuh lhaa ! hewhew :) . dari terus merepek dan merepekk ! aku stop story sampai sini jehh tau . yeahh ! A+ karangan aku kann . wahhh ! panjang berjelar-II . haha , papepunn aku happy tyme niy . hope aku dapat hang dengan korang lagii ! member yangg aku sayangg :* . nanti kita hang lagi tau tau ! tetap miss korangg sangattt . hehe . ohkayyy baii ! ;) . *muahh sikit setepek dekat pipi kanan/kiri :* .

- direka oleh nUryn dAyanA -


:) tekan button like if suke entry nuryn :)

2 comments: